مشخصات فایل{54-سیستم های دانش محور ابزاری برای توسعه طراحی و ساخت بتن های ویژه}

مشخصات فایل /54-سیستم های دانش محور ابزاری برای توسعه طراحی و ساخت بتن های ویژه/ اِس اِی|مشخصات فایل|50087095|salenaab|
با ما همراه باشید با موضوع 54-سیستم های دانش محور ابزاری برای توسعه طراحی و ساخت بتن های ویژه

مشخصات نویسندگان مقاله سیستم های دانش محور: ابزاری برای توسعه طراحی و ساخت بتن های ویژه

محمدحسین حاجی کریمی - مسئول گروه مدیریت ساخت، انستیتو بتن و مصالح پیشرفته، مرکز تحقیقات فن
پیام حسینی (شناسه پژوهشگر - Researcher ID: ۲۲۵۷)
مسئول واحد پژوهش و تحقیقات، انستیتو بتن و مصالح پیشرفته، مرکز تحقیقا


چکیده مقاله:

امروزه تحقیقات در زمینه مدیریت دانش در بخش ساختمان بسط و توسعه یافته است. تولید کنندگان بتن های آماده نیز از این امر مستثنی نیستند. با توجه به طبیعت صنعت ساخت و برمبنای پروژه محور بودن آن، روند مدیریت دانش زمانی می تواند مفید واقع گردد که بدرستی در این صنعت پیاده گردد. از طرف دیگر، کیفیت بتن های تولیدی اثر مهمی بر ایمنی سازه های بتنی ایجاد شده و نخاله های ساختمانی بوجود آمده در اثر تخریب این سازه ها دارد. از زاویه دیگر کیفیت بتن های تولیدی در یک کارخانه بتن آماده تاثیر مستقیمی بر اعتبار شرکت و بازار محصولات آن شرکت خواهد گذاشت و این موضوع زمانی اهمیت بیشتری می یابد که کارخانجات بتن آماده برای پروژه های خاص اقدام به تولید بتن آماده می نماید. در این مقاله ابتدا روند تولید بتن های آماده ویژه بیان خواهد گردید و سپس به ارزیابی نکات مهم در این فرایند جهت توسعه مدیریت دانش برای طراحی و ساخت بتن های ویژه پرداخته خواهد شد.


کلیدواژه‌ها:

مدیریت دانش - طراحی - ساخت - بتن های ویژه


نحوه استناد به مقاله:

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:


حاجی کریمی, محمدحسین و پیام حسینی، ۱۳۸۸، سیستم های دانش محور: ابزاری برای توسعه طراحی و ساخت بتن های ویژه، نخستین کنفرانس بین المللی تکنولوژی بتن، تبریز، مرکز ملی مقاوم سازی،

در داخل متن نیز هر جا که به عبارت و یا دستاوردی از این مقاله اشاره شود پس از ذکر مطلب، در داخل پارانتز، مشخصات زیر نوشته می شود.
برای بار اول: (حاجی کریمی, محمدحسین و پیام حسینی، ۱۳۸۸)
برای بار دوم به بعد: (حاجی کریمی و حسینی، ۱۳۸۸)



مطالب دیگر:
پرسشنامه تشخیصی اختلالات خوردن استیک و همکاران با نمره گذاری، روایی و پایاییپرسشنامه درونی سازی لاغری استیک و گراس با نمره گذاری، روایی و پایاییپرسشنامه سبک های هویتی برزونسکی با نمره گذاری، روایی و پایاییپرسشنامه شخصیتی 5 عاملی نئو فرم کوتاه  60 سوالی با نمره گذاری، روایی و پایاییپرسشنامه شکل بدنی (نارضایتی بدنی) کوپر و همکاران با نمره گذاری، روایی و پایاییدانلود پرسشنامه امید به زندگی حلاجیان با روایی و پایاییپرسشنامه زوجی رضایتمندی زناشویی انریچ با مولفه های ده گانهپرسشنامه بهزیستی روانشناختی ریف فرم کوتاه 18 سوالیپرسشنامه الگوهای ارتباطی زوجین کریستنسن و سولاوای CPQ با روایی و پایاییپرسشنامه یادگیری خودتنظیمی بوفارد با نمره گذاری، روایی و پایاییپاورپوینت قرارداد های تاختپاورپوینت قیمت گذاری اختیار معامله و بدهی های شرکتیپرسشنامه احقاق حق جنسی هالبرت با نمره گذاری، روایی و پایاییپرسشنامه سلامت سازمانی هوی و فلدمن (OHI) با روایی و پایاییپرسشنامه اعتماد به نفس جنسی آن هوپر با نمره گذاری، روایی و پایاییپرسشنامه استاندارد امیدواری اشنایدر 1991 با نمره گذاری، روایی و پایاییپرسشنامه انگیزش تحصیلی مک اینرنی و سینکالایر با نمره گذاری، روایی و پایاییپرسشنامه انگیزش ریاضی دانش آموزان با نمره گذاری، روایی و پایاییپرسشنامه باورهای ریاضی معلمان MBQ با نمره گذاری، روایی و پایاییپرسشنامه باورهای فراشناختی ولز (30-MCQ) با نمره گذاری، روایی و پایاییپرسشنامه باورهای معرفت شناختی شومر با نمره گذاری، روایی و پایاییپرسشنامه بلوغ حرفه ای شغلی کارکنان کریتز و همکارانپرسشنامه تعیین سطح بلوغ فردی، فرآیندی و سازمانی با نمره گذاری، روایی و پایاییدانلود پرسشنامه بهزیستی روانشناختی ریف 84 سوالی فرم بلندپرسشنامه پرخاشگری کودکان باس و پری (AQ) با نمره گذاری، روایی و پایایی